ΝΤΑΦΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
Image
Image

Σεμινάριο ηλεκτρικής κιθάρας με τον Αντωνίου Δημήτρη

hlektrikh kithara 475χ260

 

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε μαθητές όλων των επιπέδων καθώς και σε επαγγελματίες μουσικούς που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους.

Μπορούν να παρακολουθήσουν εκτός από τους μαθητές της ηλεκτρικής κιθάρας και μαθητές της κλασσικής, ακουστικής και ηλεκτρικού μπάσου.

Το Σεμινάριο περιλαμβάνει:


ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ (MODES) ΚΑΙ ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟ - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

C MAJOR   SCALE                                                                  

C           IONIAN

Dm     DORIAN

Em         PHRYGIAN

F             LYDIAN

G         MIXOLYDIAN

Am         AEOLIAN

Bmb5 LOKRIAN

MINOR SCALES

MELODIC MINOR MODES

C m       MELODIC MINOR

Dm       DORIAN b2 (PHRYGIAN  6)

Eb         LYDIAN AUGMENTED

F           LYDIAN b7 (OVERTONE SCALE)

G         AEOLIAN MAZOR   (MIXOLYDIAN b6 )

Am     LOKRIAN 2

Bm       SUPER LOCRIAN (ALTERED DOMINANT)

HARMONIC MINOR MODES

C m     HARMONIC MINOR

Dm        LOKRIAN 6

Eb         IONIAN AUGMENTED  

Fm       DORIAN #4 (OVERTONE MiNOR)

G          PHRYGIAN MAJOR

Ab        LYDIAN #9

B         ALTERED DOMINANT bb7

ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΝΤΑΤΟΝΙΚΩΝ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟ

WHOLE TONE SCALES 1+2                                                                                            

PENTANTONIC SCALES

1. C MAJOR PENTANTONIC SCALE

2. C MINOR   PENTANTONIC SCALE

3. PENTANTONIC CHINESE     1 2 3 5 6

4. PENTANTONIC JAPANESE   1 2 b3 5 6

SYMMETRIC DIMINISHED SCALES

C SYMMETRIC DIMINISHED                 (WHOLE STEP-HALF STEP)

C SYMMETRIC DIMINISHED (DOM)   (HALF STEP-WHOLE STEP)

 

ΠΩΣ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΝΤΑΙ   ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΓΧΟΡΔΙΕΣ ΣΤΗ JAΖΖ – BLUES

CHORD SUBSTITUTION

DIMINISHED CHORDS

7b9   7#9   13-9   7b5b9             MINOR THIRDS UP AND DOWN

Κ.Λ.Π                                             ALL SEVENTH CHORDS

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ  ΣΥΓΧΟΡΔΙΩΝ

ALTERED

ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ  ΣΥΓΧΟΡΔΙΕΣ

7#5     7#5   7#5#9                       MINOR THIRDS UP AND DOWN

 

 

1) ΤΙΕΙΝΑΙΗ QUARTAL HARMONY

2) ΠΩΣ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΓΧΟΡΔΙΕΣ ΜΕ ΤΕΤΑΡΤΕΣ

3) ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΧΟΡΔΙΩΝ ΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΛΑΣΣΙΚΩΝ ΣΥΓΧΟΡΔΙΩΝ

4) ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΓΧΟΡΔΙΩΝ (QUARTAL) ΣΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ

QUARTAL HARMONY

 

  1. C   F     B   E A
  2. D   G   C   F B
  3. E   A   D   G C
  4. F   B   E   A D
  5. G   C   F   B E
  6. A   D   G   C F
  7. B   E   A   D G

       A   D   G     DROP G

  1.   G   A   D                     ( POSITIONS)

   G   A   D     DROP D

         D   G   A                   ( POSITIONS)

SUBSTITUTION OF JAZZ   STANDARD CHORDS USING OF

 

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΓΧΟΡΔΙΩΝ ΜΕ QUARTALCHORDS ΣΤΗ JAZZ

QUARTAL  HARMONY

 

ΠΩΣ  ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ  ΟΛΕΣ  ΟΙ  ΠΑΡΑΚΑΤΩ  ΚΛΙΜΑΚΕΣ  ΣΕ  ΜΙΑ  ΑΠΛΗ  ΚΙΝΗΣΗ (5-1)

CHORD SCALE RELATIONS SHIPS                                                  

5-1       G7 –C

DIMINISHED SCALES                 G   SYM. HALF

G      WHOLE TONE SCALE       Ab MELODIC MINOR SCALE

Fm   MELODIC MINOR SCALE

Cm HARMONIC MINOR             Ab   MAJOR   SCALE

Bbm  MINOR SCALE                 Fm   HARMONIC   MINOR

 

 

 

INTERVALS

MINOR        2nd   b2

MAJOR          2nd   2                                      ΧΡΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ  JAZZ

MINOR            3nd   b3                                            

MAJOR          3nd   3

PERFECT          4th     4

AUGMENTED   4th 4#

DIMINISMED     5th 5 b

PERFECT             5th 5

AUGMENTED   5th 5

MAJOR               6th

MINOR             7th

MAJOR             7th

MODAL

ALTERED SCALES                            ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΛΙΜΑΚΕΣ

CYCLEOFFIFTHS                             ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΑΤΙΚH ΣΥΓΧΟΡΔΙΑ Η ΙΣΟΚΡΑΤΗ

CYCLE OF FOURTHS

SCALE  PATTERNS  

Π.Χ   A Bb C# D E F G#

 

  

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ROCK-IMPROVICE

MINOR PENTATONIC (ΘΕΣΕΙΣ)

MAJOR PENTATONIC   (ΘΕΣΕΙΣ)

MODES               MAJOR SCALES

IONIAN

DORIAN

PHRYGIAN

LYDIAN

MIXOLYDIAN

AEOLIAN

LOKRIAN

ΕΥΡΕΣΗ ΤΟΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΠΟ ΤΥΧΑΙΕΣ ΣΥΓΧΟΡΔΙΕΣ

Π.Χ (1)       Am - G - F

Π.Χ (2)       C – Am – Dm - G

Π.Χ (3)       F – G

Π.Χ (4)       Bm7b5 - E – Am

Π.Χ (5)       Dm - Bm7b5 – E - Am

Π.Χ (6)       Am - D

Π.Χ (7)       G – C           Bm7b5 - A

BLUE NOTE    IN    MAJOR – MINOR   – PENTATONIC SCALES (ΠΩΣΤΗΒΡΙΣΚΟΥΜΕ)

BLUES

PENTATONIC

MAJOR

MINOR

MODES

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΧΟΡΔΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ

CHROMATIC

CHROMATIC IN BLUES AND ROCK

BLUES –IMPROVICE          

[C/F9/C/C7/F9/%/C/A/D9/G13/C/G7]

 

ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΥΓΧΟΡΔΙΩΝ - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

SUBSTITUTION

HALF-STED   UP + DOWN                         ΑΝΤΙΚΑΤΑΤΑΣΤΑΣΗ  ΣΥΓΧΟΡΔΙΩΝ

5b   SUBSTITUTION

MINOR 3rd SUBSTITUTION

MAJOR 3rd SUBSTITUTION

Π.Χ     C7 / C7 /   C7   /   C7 /   F7

Bm7b5   E7 / Am / D7b9 /Gm C / F

Π.Χ     C /   C /   C /   C / F

             Em / A7 / Dm / Gm C/F

         ALTERED CHORDS

         DIMINISHED CHORDS

CHORDS SCALE RELATIONSHIPS

                       ROCK

                       BLUES

                       JAZZ

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ

 

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1960.

 

Έκανε σπουδές κλασσικής κιθάρας με τον Γεράσιμο Μηλιαρέση και θεωρητικά στο Ελληνικό Ωδείο, στο Λονδίνο στο Morley Collage of Music: Jazz Arrangement και στη Βοστόνη στο Berklee Collage of Music: Jazz Guitar Improvisation, Jazz Arrangement. Chord Substitution και In and Out Improvisation

 

Παράλληλα παρακολούθησε ιδιαίτερα μαθήματα Κιθάρας με τον Mike Goodrick.

 

Έχει συμμετάσχει σε 2 διαγωνισμούς για νέους συνθέτες κλασσικής μουσικής στο Παρίσι και στο Μόναχο.

 

Έχει εμφανιστεί στο jazz club του Γιώργου Μπαράκου στην Πλάκα και στο Half Note Jazz Club.

 

Aπό το 1987 έως το 2004 έχει κάνει ενορχηστρώσεις & διεύθυνση ορχήστρας για δισκογραφίες στους: Γιώργο Μαρίνο, Άλκιστη Πρωτοψάλτη, Σταμάτη Κραουνάκη, Κώστα Γανωτή, Νατάσα Θεοδωρίδου, Ειρήνη Μερκούρη και άλλους. Έχει συνεργαστεί με γνωστούς Έλληνες καλλιτέχνες και δημιουργούς όπως: Μάνο Χατζηδάκη, Ντέμη Ρούσο, Μίμη Πλέσσα, Γιώργο Μουζάκη, Γιώργο Κατσαρό, Μανώλη Λιδάκη, Τάκη Ζαχαράτο, Θάνο Μικρούτσικο, Δήμητρα Γαλάνη, Διονύση Τσακνή, Ελένη Δήμου, Ελένη Βιτάλη, Δημήτρη Μητροπάνο, Κώστα Τουρνά και άλλους.

 

Στη δισκογραφία συμμετέχει από το 1983 μέχρι και σήμερα ως session κιθαρίστας με πάνω από 3000 κομμάτια δισκογραφίας, με τους περισσότερους Έλληνες τραγουδιστές στο ενεργητικό του.

 

Ειδικεύεται σε Jazz, Rock, Fusion, Blues, Country.

 

Έχει συμμετάσχει σε ηχογραφήσεις με τους προαναφερθέντες καθώς και με ξένους όπως: Maxi Priest, Mick Goodrick και άλλους.

 

Από το 1989 έως και 1992 διετέλεσε ενορχηστρωτής και διευθυντής ορχήστρας του Γιώργου Μαρίνου.

 

Από το 1994 έως και 2006 διετέλεσε ενορχηστρωτής και διευθυντής ορχήστρας του Γιώργου Αλκαίου.

Από το 2006 έως και 2011 διετέλεσε ενορχηστρωτής και διευθυντής ορχήστρας του Νίκου Μακρόπουλου

 

tv-mathitestv-kathigites